keskiviikko 12. syyskuuta 2012

sormet syyhyää..

Enpä ole paljon ehtinyt ommella, ainakaan ihan valmiiksi asti, mutta nyt mulle on luvattu ompeluviikonloppu! Perhe lähtee mummolaan ja minä saan pitää seuraa ompelukoneelle, jee!!
 
Jotta ommeltavaa riittäisi, meille on nyt kotiutunut kaikenlaisia ihanuuksia ;)
 
 
Vasemmalla Paapiin kettutrikoo Pehemiältä. (se loppui jo monesta verkkokaupasta kun mun piti odotella raitilla-kankaan saapumista;)
 
Loput sitten Royal-tuotteelta. Keltainen kotimaista joustofroteeta, JNYdesignin keltaista tähteä, Lillestoffin Raitilla ja PaaPiin Bambia. Alhaalla oranssi trikoo.
 
Tulis jo lauantai :)
 

4 kommenttia:

  1. Iiik, ihania ja olen kyllä kade sun ompeluviikonlopusta!

    VastaaPoista
  2. Ah, milloinkohan mä pistäisin perheen pihalle? Ompeluviikonloppu kuulostaa hyvältä. Etenkin näin synttärihumun aikaan, kun ei oo toivookaan päästä koneelle. Leipomaan vaan.

    VastaaPoista
  3. Kuulostaapa kivalta ja näyttää myös!
    Eksyin blogiisi ekaa kertaa ja tulen varmasti toistekin, kivoja ompeluksia! :)

    VastaaPoista

Kommentit on kivoja :)