sunnuntai 12. elokuuta 2012

jatkotuunaus..

.. vai oliko tämä sitten jo ompelus? Enivei, aikaisemmin pohdin tämän kirppislöytöpaidan tuunausta. Lopulta käytin sen kankaana ja tein yhdessä Lillestoffin trikoon kanssa Mail Express-tunikan.


Hihoissa sain hyödynnettyä paidan helman peitetikkaukset. Helmaan laitoin kokeeksi yhden kukan jämäpaloista. Katsotaan jos tuo kestää pesun nättinä, niin niitä voisi laittaa lisää. Olen siis vähän skeptinen, koska suhteeni applikointiin on tällä hetkellä pakkasen puolella. En ole vielä päässyt sinuiksi tuon ompelukoneen kanssa tässä asiassa.


Koko 110.


Ja pojalle liikennemerkkipaita Litlle Lamb 98 pidennetyillä hihoilla. Aika paljon veti muuten kangas vinoon ja jouduin tekemään kompromissia leikkaanko langansuuntaan vai kuvion mukaan. Noh, ehkei tuohon käytössä kiinnitä huomiota.



4 kommenttia:

  1. Tosi nättejä. Tuo liikennemerkki trikoo on semmosta, mitä mun tekis mieli tilata.

    Mä muuten leikkaan aina kuvion mukaan, jos langansuunta ja kuvio menee eri suuntiin. Vaikka en mä tiedä mikä oikein ois... Jos höyryttää ja venyttää ja vääntää kangasta niin, että saa leikattua suoraan, niin eikös se sitten seuraavassa pesussa vedä saumat kieroon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!

      No niinpä, mä leikkasin nyt jokseenkin kompromissin siitä langansuunnan ja kuvion välistä. Toivottavasti ei hirveesti menis pesussa kieroon, mut ei sitä ihan langansuuntaankaan voinut leikata, sitten ois liikennemerkit olleet ihan vinossa..

      Ja tämän myyntipuheen jälkeen, jos haluut sitä vähän ni mä voisin myydä pätkän. Hamstrasin sitä jossain mielenhäiriössä 3m, että riittäis koko perheelle, mutta en mä nyt oikeen osaakaan kuvitella sitä itselle eikä mieskään lämmennyt..

      Poista

Kommentit on kivoja :)